En höst med mycket nytt

Nej, det blev inget av den där kickboxningen. Otroligt trist då jag egentligen gillar den typen av träning men känner inte att det är värt att lägga den energin på en klubb som inte känns varken välkomnande eller särskilt professionell. 

Eftersom jag fortfarande är sugen på kampsport men inte vill träna något innehållade religiösa ritualer (tex muay thai, kung fu etc) och är väldigt begränsad i träningsdagar har jag letat med ljus och lykta efter alternativ. Valet föll på sport ju-jutsu 
så nu sitter jag och googlar på sånt här kul:
Har dessutom ett par vänner som tränar mycket brasiliansk ju-jutsu så jag har fått en del privatlektioner redan. Av samma vänner har jag fått dessa fina handskar så jag kan träna lite fighting hemma. ☺

En annan spännande grej är att instruktörsutbildningen till Total Training går nästa helg och vem vet hur det slutar? 
En innehållsrik höst verkar det bli!

Kommentera här: