Kampsportsveckor

Har börjat få in flytet i träningen nu. Vi har fått pussla ordentligt med familjepusslet för att få det att gå ihop men nu har rutinerna börjat sätta sig. Jag tränar nu judo på måndagar, brottning på onsdagar och sport-jujutsu på torsdagar. Det är otroligt roligt och utmanande på så många sätt. Dels fysiskt - vi kör ganska tuff fysträning på alla pass (förutom alla varianter på kullerbyttor) men mest tekniskt - som nybörjare finns det hur mycket som helst att lära sig och det tar några försök innan man får till rätt teknik. 
 
Så här ser jag oftast ut efter ett pass. Blåslagen, svettig, trött men glad!

Kommentarer:

1 Ruth:

Kul med rejäl fysträning!:)
Jag såg att du kommenterade Fias inlägg om ögonlaser. Vill inte göra reklam för annan klinik på hennes sida, men jag opererade mig hos http://www.varda.se. De brukar ha kampanjer varje höst och vår med kraftigt nedsatta priser. Jag betalade 20 000 ist för 30. Det är förvisso i Stockholm, men kanske värt ändå.

Svar: Tack för tipset! Ska absolut kollas upp!
Bettan

2 jeanna / bliss junkie:

Visst är det så HIMLA roligt att vara nybörjare! Älskar det. Och att bli helt slut av träning. :)

Svar: Roligt och läskigt på samma gång.
Bettan

3 jeanna / bliss junkie:

Ps, vart har du tagit vägen?

Svar: Livet kom i vägen. :-) Snart på banan igen.
Bettan

Kommentera här: