Om blåmärken och trevligheter

Long time no see!
Har haft ett par hektiska men väldigt roliga veckor. Bland annat har jag varit iväg på en musikalhelg till Stockholm med bästa vännerna. Hann med både "Förklädet" och "Kristina från Duvemåla" och även en sväng på ABBA-muséet och en Afternoon Tea på Grand Hotel. Underbart att åka iväg och lyxa till det en helg. Mer av detta säger jag bara!
 
Direkt från Arlanda på söndagen åkte jag till Amsterdam där jag var med på en stor lungkonferens och presenterade lite forskningsresultat tillsammans med två kollegor. 
 
Väl hemma var det bara att börja planera för mitt första TT-pass jag skulle hålla på IKSU Spa. Ett par dagar innan var jag och kikade på lokalen där jag skulle hålla till så jag hade bra koll på vilken utrustning som fanns och vilka övningar jag skulle köra. Riktigt kul och jag vill bara göra mer, mer, mer!
 
Fortsätter även ju-jutsun två gånger i veckan vilket är otroligt utmanande (särskilt för en som knappt kunde göra kullerbyttor innan - nu gör jag dem från stående) men jättekul! Jag har dragit på mig rätt många blåmärken och ömma muskler på dessa träningar men det är det värt. :-)
 

Kommentera här: