Återvinning

Det blev visst en lista till, den här snodde jag av Beata som i sin tur snodde den från Clara som kanske också har lånat den från någon? Kul med återvinning i alla fall och extra kul med listor tycker jag! 
 

Var är din mobiltelefon? Alltid för nära. Försöker bli bättre på att bara låta den vara men det är svårt. Nu har jag en sprillans ny mobil också så det är lite svårt att låta bli den. 

Var är din andra hälft? På karateträning (kumite för att vara mer exakt så risken finns för nya blåtiror)

Ditt hår? Är mörkblond egentligen men var med i ett "Gör om mig-reportage" för några år sedan och sedan dess har det fått vara mörkt. Trivs bättre som brunett. 

Time flies. Här var hela familjen på bröllop. Året var 2009, maken var långhårig, barnen små och Bettan blond.

Ditt humör? Startade dagen med att vara arg då ett av barnen tappat bort sin ryggsäck på väg hem från skolan igår (vilket upptäcktes i morse). Gladare nu tack och lov men jag brusar ofta upp och har ganska kraftiga humörsvängningar emellanåt (meken kan intyga, jag lovar). 

Din dagsplan? Tränade igår och tänker träna i morgon så planen för resten av kvällen är vila!

Det bästa du vet? Choklad, varma kramar, träningsvärk

Din dröm inatt? Sover alltid stenhårt, kommer aldrig ihåg mina drömmar.

Rummet du är i? Vårt vardagsrum som jag trivs alldeles ypperligt i men som ligger för långt ifrån köket för att det ska vara praktiskt. Tröskeln är oftast för hög för att göra kvällsfika när jag väl har kraschat i soffan. Hoppet står då till fikasugen make.

Din hobby? Förutom träning? 

Vem vill du vara om sex år? Om 6 år har jag ramlat över 40-strecket vilket jag hoppas kommer kännas toppen. Vill vara en starkare och tryggare version av mig själv (vilket lär behövas då barnen då hunnit bli tonåringar!).

Var var du igår kväll? På homepartyförsäljning av AloeVera-produkter. Jag lyckades dissa en hel del produkter pga mindre roliga inehållsförteckningar (sorry värdinnan!) men lyckades bättre med att sälja in blåbärsjuicen från Glommers (som består av endast EN ingrediens).

Vad är du inte? Tålmodig. Ensam. Sansad.

En sak du önskar dig? Ett mail från IKSU som säger att jag får börja jobba som instruktör. 

Var växte du upp? I Sorsele

Det senaste du gjorde? Gick igenom Sixtens läsläxa och dukade av bordet samtidigt.

Din tv? Helt vanlig en som slås på när det vankas mat- eller bakprogram (ikväll börjar "Hela Sverige bakar")

Dina husdjur? Blandrasen Hera (flatcoated retriever, västgötaspets, tibetansk terrier, border collie, finsk lapphund)

Din dator? En Macbook air 

Saknas någon? Alltför många.

Din bil? Ford Mondeo. Stor bil som rymmer både hundar och barn och ibland lite packning.

Något du inte har på dig? Stringtrosor. Never. 

Favoritaffär? Sportamore.se

Din sommar? Bra! Hann med mycket pyssel inomhus.

Älskar någon? Jupp! 

Favoritfärg? Många! Huvudsaken är att den ger mig energi.

När grät du senast? På bio i lördags. Såg "Så ock på jorden" och grät av kvävda skratt när jag såg att kompisen också satte skämskudden för ansiktet. Filmen blev så där pinsamt dålig. Se den inte.

Kommentera här: